Uvjeti poslovanja

_

Općenito

Ovi Opći uvjeti poslovanja utvrđuju postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda i sl., koji su naručeni od strane Naručitelja putem web stranice www.drijen.hr
Naručitelj snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom procesa naručivanja.
Naručivanjem proizvoda s ove stranice Naručitelj prihvaća sljedeće trenutno važeće uvjete Opće uvjete poslovanja.
Prodavatelj zadržava pravo promjene ovih Općih uvjeta poslovanja (uvjeta kupnje) i ne odgovara za gramatičke i ostale greške koje se mogu javiti u opisu proizvoda.

 

Prodavatelj

DRIJEN d.o.o., Lučko, Ježdovečka 7b, OIB: 41040680817, MBS: 02217465

 

Naručitelj

Naručitelj je svaka poslovno sposobna osoba koja može izvrši narudžbu, putem web stranice, telefona ili e-maila.

 

Točnost sadržaja

Na web stranici www.drijen.hr uvijek nastojimo što točnije prikazati opise, slike i cijene prikazanih proizvoda. Unatoč našim nastojanjima mogu se dogoditi određene pogreške ili netočnosti odnosno da neke proizvode nemamo u stvarnosti dostupne.
Biljke (sadnice) odnosno njihov izgled nikako ne može biti jedinstven te ovisi o godišnjem dobu i uvjetima uzgoja.

 

Dostupnost proizvoda

Činjenica što su proizvodi (sadnice) prikazani na www.drijen.hr ne znači da se isti mogu kupiti odnosno da su isti dostupni za isporuku, a ponajviše zbog sezonskog karaktera prodaje sadnica.
Proizvodi označeni s naznakom „nema na zalihi“, nisu dostupni za naručivanje.

 

Pakiranje proizvoda

Budući su proizvodi (sadnice) prikazani na www.drijen.hr vrlo delikatni za transport, izradili smo posebnu ambalažu koja onemogućuje oštećenja pri transportu.
Svi proizvodi (sadnice) se pakiraju ručno, te se od 10.02.2022. naplaćuje pakiranje sadnica 9 kuna bez obzira na veličinu narudžbe.
Kontejnirane sadnice (već posađene u posude), moguće je, uz redovitu brigu, čuvati duži period u originalnim posudama (kontejnerima).

 

Cijene

Sve cijene su prikazane u hrvatskim kunama (HRK) i informativno u eurima (€), iznos u eurima dobiva se konverzijom cijene po fiksnom tečaju HNB-a (1 EUR = 7,53450 HRK). U cijene je uračunat PDV.

 

Naručivanje i rezervacija – potvrđivanje

Klikom na “Naručite”, Naručitelj potvrđuje označene uvjete (plaćanje, količinu, cijene i sl.) te ustvari daje ponudu za kupnju tj. za sklapanje kupoprodajnog ugovora s Prodavateljem. Nakon što smo zaprimili narudžbu/rezervaciju, počinjemo proces obrade narudžbe/rezervacije i pripremu isporuke.

Ako neki proizvod, unatoč pažljivom planiranju i organizaciji, nije moguće isporučiti pravovremeno ili uopće, Naručitelj će biti o tome informiran i konzultiran o drugim mogućnostima.

Ako se ne slaže s ponuđenim izmjenama ili odgodama, korisnik može otkazati ili izmijeniti narudžbu/rezervaciju u cijelosti prije zaključenja kupoprodajnog ugovora.

Prodavatelj zadržava pravo odustajanja od narudžbe u slučaju neraspoloživosti proizvoda ili drugih teškoća, o čemu će informirati Naručitelja.

Potvrda zaključenja ugovora je e-mail poruka Prodavatelja (“Vaša Drijen narudžba je s naše strane označena kao gotova”) ili račun koji je poslan uz robu, u slučaju da e-mail nije poslan.

Nakon obavljene narudžbe (iskazane namjere korisnika da sklopi Ugovor), korisniku će biti dostavljena Obavijest o primitku narudžbe (“Vaša narudžba je zaprimljena i trenutno se obrađuje”):, odnosno predugovorna obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača, te ovim Uvjeti (putem linka) odnosno obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid Ugovora s obrascem za jednostrani raskid Ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača (također putem linka).

Sadnice šaljemo dostavnim službama In-time i GLS.

 

Minimalna vrijednost naručenih proizvoda je 200,00 kn, PDV uključen.

Troškovi slanja (dostave) i pakiranja ovise o težini pošiljke i iznose:
Težina pošiljke Troškovi slanja
0 – 40kg 65,00kn
40 – 70kg 130,00kn
70 – 100kg 180,00kn
100 – 150kg 240,00kn
150 – 200kg 270,00kn
200 – 250kg 300,00kn
Troškovi slanja (dostave) i pakiranja za Sloveniju:
Težina pošiljke Troškovi slanja
0 – 40kg 108,00kn
40 – 45kg 150,00kn
45 – 50kg 160,00kn
50 – 60kg 185,00kn
60 – 70kg 205,00kn
70 – 80kg 225,00kn
80 – 90kg 245,00kn
90 – 100kg 265,00kn
100 – 150kg 315,00kn
150 – 200kg 370,00kn
200 – 250kg 420,00kn

PDV uključen u cijene

 

Plaćanje

Proizvode na www.drijen.hr možete plaćati:

  • Pouzećem

    Plaćanje prilikom uručenja paketa (plaćanje prilikom pouzeća uz plaćanje naknade poštanskom poslužitelju za usluge platnog prometa). Naručenu robu za koju je Naručitelj kao način plaćanja odabrao plaćanje prilikom pouzeća, šaljemo
    Naručitelju nakon slanja “Potvrde narudžbe”, kojom nastaju međusobna prava i obveze, a plaćanje za
    istu uvećano za eventualne troškove dostave sukladno ovim Općim uvjetima poslovanja. Naručitelj
    obavlja plaćanje prilikom uručenja paketa.

  • Direktnom bankovnom transakcijom

    Plaćanje iznosa na transakcijski račun (potrebno je zatražiti ponudu prodavatelja pod “napomena uz narudžbu”).
    Ukoliko je kao način plaćanja izabran plaćanje na transakcijski račun, plaćanje za naručene proizvode obavljate na naš transakcijski račun tek nakon što putem e-maila pošaljemo ponudu
    te sve potrebne podatke za uplatu. U slučaju da kod spomenutog načina
    plaćanja na transakcijski račun ne uplatite cjelokupni iznos u roku od 3 radna dana od dana izdavanja ponude smatra se da ste odustali od narudžbe.
    Naručenu robu za koju je poslana ponuda šaljemo Naručitelju tek po uplati cjelokupnog iznosa narudžbe, uvećanog za eventualne troškove dostave,
    sukladno odredbama ovih Općih uvjeta poslovanja.

 

Dostava

Pakiranje sadnica i pripremanje sadnica za slanje obavlja se netom prije slanja, kako bi se maksimalno očuvala svježina sadnica.

Prilikom preuzimanja paketa, Naručitelj na licu mjesta provjerava stanje zaprimljenih sadnica kako bi utvrdio eventualna oštećenja. Ako oštećenja postoje, Naručitelj ista ima pravo reklamirati. U reklamaciji se mora navesti stvarno stanje primljenih proizvoda te pakiranje istih (ne izvršavati intervencije na istima u smislu orezivanja, trganja, preslagivanja). Ukoliko se utvrdi da je reklamacija važeća Naručitelj ima pravo na povrat takvih sadnica.

Naručene sadnice šaljemo u što kraćem roku, ali ne dužem od 15 radnih dana od dana kad Naručitelj primi potvrdu narudžbe na e-mail adresu. Robu za koju je odabran način plaćanja uplatom na transakcijski račun, šaljemo tek po zaprimljenoj uplati cjelokupnog iznosa narudžbe, uvećanog za eventualne troškove dostave, sukladno odredbama ovih Općih uvjeta poslovanja.

U slučaju da proizvod nije trenutno raspoloživ, Naručitelja će kontaktirati djelatnik Prodavatelja te ga obavijestiti kada će biti u mogućnosti isporučiti narudžbu Naručitelja.

Proizvode možete i osobno preuzeti direktno u našem prodajnom centru u roku od 3 radna dana od zaprimanja narudžbe, pri čemu ne računamo trošak dostave (potrebno navesti pod “napomena uz narudžbu” da kupac sam preuzima narudžbu).

Prije preuzimanja je potrebno iznos narudžbe uplatiti na naš poslovni račun prema podacima za uplatu koje ćemo Vam poslati nakon što zaprimimo Vašu narudžbu.

Sadnice smo u mogućnosti dostaviti na području Republike Hrvatske i Republike Slovenije.

 

Proizvodi se dostavljaju do ulaza u stambeni objekt.

Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske i Zakona o zaštiti potrošača. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ukoliko su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

Naručitelj je dužan pregledati primljene artikle/sadnice te o vidljivim odnosno skrivenim nedostacima obavijestiti Prodavatelja u rokovima određenim Zakonom o obveznim odnosima (čl. 403. i 404.)

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka, Prodavatelja, sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima može imati jednu od sljedećih obveza:

  1. uklanjanje nedostatka
  2. predaja druge stvari bez nedostatka,
  3. sniženje cijene,
  4. raskid ugovora.

U slučaju da su nedostaci posljedica nestručnog uzgoja, zakašnjele sadnje, nedovoljnog održavanja i drugih nestručnih postupanja Naručitelja, Prodavatelj ne snosi odgovornost.

 

Povrat ili zamjena (reklamacije)

Svi proizvodi (sadnice) na www.drijen.hr su iz kontrolirane proizvodnje i sadrže sve potrebne certifikate. Prije pakiranja, proizvodi (sadnice) se pregledavaju (korijenov sustav i nadzemni dio) radi provjere da nije došlo do kakvog oštećenja. Izgled sadnica može varirati u zavisnosti od vrste te su ponekad moguća oštećenja na listovima i ostale prirodne nepravilnosti. Izgled sadnica također uvelike ovisi i o periodu godine u kojem je sadnica isporučena.

Ukoliko Naručitelj nije zadovoljan s naručenim proizvodima (sadnicama), može iste ga vratiti ili zamijeniti u roku od 14 radnih dana nakon primitka pošiljke uz pisanu obavijest o tome da li Naručitelj traži zamjenu ili povrat proizvoda. Pisana obavijest mora sadržavati podatke o proizvodu koji se želi zamijeniti, a u slučaju povrata i broj računa Naručitelja za povrat novca. Naknadne reklamacije Prodavatelj ne uvažava.

Ako Naručitelj želi izvršiti zamjenu proizvoda (sadnica), Prodavatelj će ukoliko primljena pošiljka s proizvodima (sadnicama) odgovara Prodavateljevim uvjetima poslovanja, iste zamijeniti o trošku Naručitelja. Troškove povrata i slanja nove robe snosi Naručitelj.

Ako Naručitelj želi izvršiti povrat proizvoda (sadnica), Prodavatelj će ukoliko primljena pošiljka s proizvodima (sadnicama) odgovara Prodavateljevim uvjetima poslovanja, uplaćeni iznos za navedene proizvode (sadnice) vratiti na račun Naručitelja.

Proizvodi (sadnice) koje Naručitelj šalje Prodavatelju radi povrata ili zamjene moraju biti nekorišteni, neoštećeni i u originalnom pakiranju s priloženoim originalom računa.

Naručitelj ima pravo na povrat proizvoda koje nije naručio ili proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje nije nastalo prilikom transporta. U slučaju da mislite da su sadnice dostavljene oštećene, pošaljite nam sliku u rezoluciji na kojoj se jasno vidi oštećenje pomoću formulara za reklamaciju proizvoda. Ako je reklamacija opravdana, sadnice će Vam biti zamijenjene. U slučaju da je reklamacija opravdana odobrit ćemo povrat proizvoda te Naručitelju poslati novu pošiljku bez dodatnih troškova.

 

Otkazivanje narudžbe/rezervacije

Naručitelj može otkazati danu narudžbu/rezervaciju (ponudu) u bilo kojem trenutku do trenutka isporuke proizvoda Naručitelju slanjem izjave o otkazu narudžbe/rezervacije putem formulara za otkazivanje narudžbe.

Ako je narudžba/rezervacija otkazana prije nego su proizvodi napustili skladište Prodavatelja, Naručitelj ima pravo tražiti povrat ukupnog uplaćenog iznosa za proizvode i ostale odabrane usluge.

Nakon otkazivanja narudžbe/rezervacije, Naručitelj će dobiti potvrdu o otkazivanju narudžbe/rezervacije putem e-pošte.

 

Zaštita potrošača

Sukladno Zakona o zaštiti potrošača obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti putem naše email kontakt forme.

Odgovor na Vaš prigovor vratiti ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Molimo Vas da u prigovoru navedete svoje podatke: ime i prezime, adresa za dostavu odgovora.

 

Zaštita osobnih podataka

Registracijom ili naručivanjem sa web stranice www.drijen.hr dajete suglasnost da Prodavatelj, DRIJEN d.o.o. i njegovi poslovni partneri prikupljaju, obrađuju te međusobno prosljeđuju i razmjenjuju podatke navedene u registracijskom obrascu i obrascu narudžbe u mjeri potrebnoj za realizaciju  isporuke naručene robe.
Naručitelj putem web stranice www.drijen.hr u svakom trenutku može povući svoju suglasnost za raspolaganjem i obradom podataka ostavljenim u obrascima Internetske trgovine u cijelosti ili djelomično Povlačenjem suglasnosti u cijelosti korisnički račun Naručitelja, a njegovi osobni podaci obrisani. Na vlastiti zahjev, naručitelj i/ili registirani korisnik, u svakom trenutku, može zatražiti brisanje svojih osobnih podataka iz baze telefonskim putem ili putem elektroničke pošte, a DRIJEN d.o.o. obavezuje se zaštititi osobne podatke Naručitelja tako da prikuplja samo osnovne podatke koji su nužni za ispunjenje obveza. Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su potrebni za obavljanje posla.

 

Autorska prava

Svi sadržaji objavljeni na stranici www.drijen.hr i pripadajućim podstranicama u vlasništvu su DRIJEN d.o.o. Svako neovlašteno preuzimanje, objavljivanje i mijenjanje sadržaja sa spomenute domene nije dopušteno od strane DRIJEN d.o.o. Ako korisnik stranica DRIJEN d.o.o. želi koristiti materijale sa spomenute stranice u promidžbene svrhe (objave na blogu, portalu, novinama, web stranicama itd.) slobodan je to učiniti uz navođenje izvora.

 

Mjerodavno pravo, rješavanje sporova

Za sve što nije regulirano ovim Općim uvjetima poslovanja primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima i pravo Republike Hrvatske. Sve sporove iz ovog Ugovora ugovorne strane pokušat će riješiti sporazumno. Svi sporovi ili zahtjevi koji mogu nastati, kao posljedica korištenja ovih Internetskih stranica, u vezi s ovim Općim uvjetima poslovanja ili u vezi s njihovim provođenjem, u nadležnosti su suda u Zagrebu, uz primjenu mjerodavnog materijalnog hrvatskog prava. Izričito se isključuje Konvencija UN-a o međunarodnoj prodaji robe.

Mjesto ispunjenja isporuke i plaćanja je sjedište Prodavatelja, čak i onda ako se primopredaja dogovorno izvrši na nekom drugom mjestu.

Direktiva o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova Posebnom regulativom Europske Unije od 15.2.2016.,diljem cijele EU, sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje odnosno na ovom linku.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda, itd.), svoj prigovor na brz i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

 

Kontakt za informacije

Za sva moguća pitanja kontaktirajte nas putem naše kontakt forme

 

Ove Opće uvjete poslovanja moguće je spremati, ponovno koristiti i reproducirati putem ove poveznice.